Overwatchin hahmojen läpikäynti



Hahmot ovat tärkeitä asioita, sen tietää nyt kaikki (joillekin jopa niin tärkeitä, että joihinkin hahmoihin kohdistuu jopa todella typeriä kohuja, jotka olisi voinut vain jättää huomioimatta). Se tiedetään myös Blizzardilla, nimittäin heidän luoman Overwatchin hahmokaarti on todella persoonallinen, värikäs kuin yksityiskohtainen. Persoonallisuutta löytyy myös jokaisen hahmon pelitavassa, joten vaihtoehtoja löytyy jokaiselle iso liuta. Siksi ajattelin, että tekisin postauksen, jossa kävisin jokaisen OW -hahmon pikaisesti läpi ja kirjoittaisin mitä ajattelen niistä. Tässä se nyt on, iso joukko hahmoja ajatusten kanssa.

Ennen kuin alat lukemaan ajatuksia, niin haluan nostaa esille muutaman asian: Ensinnäkin mielestäni mikään Overwatchin hahmo ei ole turha tai niin sanotusti huono. Toisin sanoen jos tulen hiukan toteamaan jotain hahmoa negatiivisella sävyllä, niin se johtuu suurella todennäköisyydellä siitä, että hahmo ei vain ole soveltunut omaan pelityylini. Lisäksi haluan mainita, että olen pelannut OW:ta vasta hiukan päälle kuukauden verran: Kokemusta ei siis todellakaan ole vielä tarpeeksi kehittämään mitään suuria analyyseja jokaisen hahmon sielunelämästä. Mainittakoon myös, että olen pelannut pelin PC -versiota ja tykkään pelata eniten Quick Playssa ja Arcadessa. Ranked on jäänyt vähemmälle sen takia, että se ei hirveästi kutkutellut omia makuhermojani. Lisäksi siihen pelimuotoon pitäisi saada kasattua peliporukka, jotta kaikki toimisi hyvin. Sitäkin peliporukkaa tai joukkoa pitäisi varmaan alkaa hiljalleen rakentamaan... Overwatchin pelaaminen kun on kuitenkin hauskaa!

Pidemmittä puheitta, hahmoja valokeilaan yksi kerrallaan, kiitos!



HYÖKKÄÄVÄ


GENJI


Kyborgininjoja on ollut populaarikulttuurissa iät ja ajat, varsinkin japanilaisessa tuotannossa. En kuitenkaan voi sille mitään, että Genjistä pulpahtaa jatkuvasti mieleen Metal Gear -pelisarjasta tutut cyborgit (Grey Fox, Raiden jne.) tai Borderlandsin Zero. Arvostan pelaajia, jotka osaavat pelata Genjillä, nimittäin osaavissa käsissä kyseinen ninja on melkoisen haastavaa saada pelistä pois. Ne taas ketkä eivät kyseistä hahmoa hallitse, niin he enemmänkin aiheuttavat hallaa omalle tiimilleen (tosin myönnettäköön, että kyseessä on Overwatchin kenties vaikein hallittava hahmo). Shurikenejä heittelevä ja katanaa heiluttava Genji ei itselleni uppoa, koska mielestäni kyseessä on tietyillä tasoilla hieman tylsähkö hahmo (lähinnä pelityylin vuoksi). Silti on aina hienoa nähdä Genji joko omassa tiimissä tai jopa vastustajan joukossa: Genjiä vastaan on nimittäin hauska ottaa kaksintaistelua.

MCCREE

McCreellä on hauska pelata, mutta se on myös yksi Overwatchin tyylikkäimmistä hahmoista. Kyseinen lännen mies on kuitenkin omassa pelaamisessani jäänyt vähälle, koska en ole vielä sisäistänyt hahmoa kunnolla. "High Noon" pelottaa vastustajia, mutta osaavissa käsissä McCree pelottaa myös ihan normaalissa olomuodossaan: Hahmon revolveri nimittäin osaa tuottaa vahinkoa huimasti. Toisaalta laukauksissa täytyy silti olla tarkkana, nimittäin McCreen revolverissa on hyvin perinteikäs kuusipesäinen rulla, joten harhalaukauksille ei ole varaa. Tykkään kyseisestä hahmosta, eikä oikeastaan ole muuta kommentoitavaa.

PHARAH 


Pharah, tuo Metroidin kadonnut lentävä sukulainen. Pharah on Overwatchin ainoa hahmo, joka pystyy teoriassa lentämään koko ajan, jos osaa näppäillä hahmon taitoja oikeassa järjestyksessä. Pharah onkin vaara yläilmoissa, eikä erilaisten ohjusten räjähtäminen nenän edessä tunnu mukavalta. Ikävä kyllä Pharah on kuitenkin niitä hahmoja, mitkä sopivat oikeastaan vain ja ainoastaan tiettyihin tilanteisiin ja Pharah vaatii myös parhaimpaan mahdolliseen tulokseen paljon vapaata tilaa lentämisen vuoksi. Hahmo on todella tuhovoimainen, mutta hän silti aiheuttaa allekirjoittaneella useasti hyljeksynnän oireita: Pharahin hyödyllisyys omassa käytössäni on aika rajoittunut, eikä se tunnu monissa tilanteissa oikealta ratkaisulta. Myönnettäköön kuitenkin, että Pharah on silti yksi hauskimmista hahmoista pelata.

REAPER


Reaper on tällä hetkellä Overwatchissa eniten käyttämäni hahmo. Reaperissa minua viehättää se, että sillä pelaaminen on tietyllä tasolla melkoisen stealthimaista. Kallonaamari nimittäin pystyy teleporttamaan todella kauas pelaajan valitsemaan paikkaan, joka taas mahdollistaa yllätyshyökkäyksen tai vastustajan joukkueen parkkeeraaman puolustushahmon tuhoamisen. Hahmo pystyy myös muuttumaan hetkeksi nopeakulkuiseksi haamuksi, jolloin Reaperiin ei voi tehdä vahinkoa. Pakoon meneminenkin onnistuu siis erittäin hyvin. Reaperin ongelma kuitenkin on, että hänen täytyy aina olla melkoisen lähellä vastustajaa, nimittäin kaksi haulikkoa ei ole hyvä yhdistelmä. Plus mitä isompi maali, sitä parempi. Toisin sanoen hahmon mekaniikka sopii itselleni Overwatchin maailmassa kuin nakutettu, joten kutsun tässä vaiheessa Reaperia niin sanotusti omaksi "mainiksi". Tämä kyllä kelpaa, nimittäin Reaperilla on muutenkin ihan komea kallonaamari sekä upeat kuteet. Lisäksi hahmon sitaateissa on hauska referenssi yhteen omista suosikkiyhtyeistäni, eli  bändiin nimeltä AC/DC: "I'm back in black". 

SOLDIER: 76


Soldier: 76 on niin sanotusti se CoD -jäbä: Hahmolla ei nimittäin ole oikeastaan mitään erikoistaitoa, vaan sitä voi verrata melkeinpä mihin tahansa muussa FPS -pelissä olevaan sotilaaseen: Hänellä on rynnäkkökivääri, eräänlainen kranaattiin verrattava raketti-isku, hän osaa juosta sekä lisätä elämäpisteitä itselleen että joukkuetovereilleen. Kyseessä on eräänlainen perusajamppa. Sotilas 76 on kuitenkin hyvin harvinaislaatuinen tapaus Overwatchissa: Hän on sellainen aina varma valinta tilanteeseen kuin tilanteeseen. Jostain kumman syystä 76 tuntuu kuitenkin ajoittain saavan tukkapöllyä pelaajilta; liekö liiallinen tavanomaisuus häiriötekijä? Olkoon syy mikä tahansa, niin minä olen eri mieltä: Olen jopa valmis julistamaan Soldier: 76:n Overwatchin parhaimmaksi hahmoksi pelimekaniikkansa takia, jos tilanne sitä vaatii. Jos joku hahmo pystyy tekemään käytännössä kaikkea, niin se on silloin aina parhaimmistossa, sanokoon kuka mitä tahansa.

SOMBRA


Sombra on hakkerihahmo, jota en ole vieläkään kunnolla sisäistänyt. Hän pystyy muuttumaan hetkeksi näkymättömäksi ja hakkeroimaan erinäisiä asioita, esimerkiksi estämällä vastustajia ottamasta maasta löytyviä "HP-latauspaikkoja" tai estämällä vastustajia käyttämästä heidän kykyjään (miettikää Reinhardt, Mercy tai D.VA ilman kykyjä. Helppoja maaleja!). Sombralla on siis hauskoja ideoita, joten tuntuu hyvin oudolta, että vieroksun kyseistä hahmoa; minähän nimenomaan tykkään todella stealthmaisista hahmoista, mikä Sombra juurikin on! Tähän kysymykseen pyrin jatkossa löytämään vastausta. Ehkä sisäistä Overwatchin hakkeria ei ole vielä vain löytynyt...

TRACER


Jos Reaper on yksi omista suosikeistani, niin ehdottomasti suosikiksi nousee myös Overwatchin pelikannessakin oleskeleva Tracer. Tracerilla en ole kuitenkaan vielä hirveästi pelaillut (vaatii vielä jonkin verran harjoittelua), mutta hahmossa on todella paljon asioita, mitkä vain yksinkertaisesti osuvat nappiin. Ensinnäkin tykkään todella paljon niin sanotuista "light" -hahmoista (tai medium/all-around), joten vikkeläjalkaisen taktikoinnin omaava Tracer sopii kuin nakutettu tähän kategoriaan. Lisäksi Tracerista on onnistuttu tekemään persoona, joita ei todellakaan ole pelimaailmassa tarpeeksi: hahmo on todella positiivinen, ylipirteä, hauskaa pitävä ja jopa humoristinen. Tiedän, joitakin tällainen persoonallisuus ärsyttää huimasti, mutta itse pidän sellaisesta. Ei tarvitse hei aina olla naama rytyssä! Pidemmittä puheitta, Tracer kuuluu omiin suosikkihahmoihini Overwatchissa.



DEFENCE ELI PUOLUSTAVAT


BASTION


Robotti nimeltä Bastion on hahmo, jolta löytyy jo melkoinen historia. Overwatchin alkuaikoina Bastion oli melkoisen voimakas tapaus ja hahmoa nähtiin lähes aina "Game of the Play" -ruuduissa. Hahmo kuului eniten käytettyihin hahmoihin, mutta nykyään robottirukka on kyseisen listan häntäpäässä. Sitä hyvin pienet muutokset voivat teettää... Bastion on kuitenkin tästä huolimatta hyvä hahmo, nimittäin tulivoimaa löytyy eniten koko OW:n hahmokaartista, mutta samalla Bastionilla pelaavan pitäisi tuntea pelikartat kuin omat taskunsa. Hahmoa kun ei voi parkkeerata sylkemään luoteja ihan mihin tahansa, nimittäin ilman hyvää sijoittamista Bastion saadaan pelistä melkoisen helposti pois. Tykkään kyseisestä hamosta, vaikka en sitä hirveästi käytäkään. Jos kaikki menee kohdalleen, niin Bastionin avulla tiimi voi luoda itselleen melkoisen vankan puolustuksen.


HANZO


Henkilökohtaisesti tykkään myös tarkka-ampujista, joten Overwatchin sniperit ovat olleet melkoisen tarkassa syynissä (okei, Hanzo on enemmänkin ns. "medium skirmisher", mutta lasken sen nyt tarkka-ampujaksi monien syiden vuoksi). Pelissä on tällä hetkellä kolme niin sanottua sniperia, joista Hanzo ja Widowmaker ovat eniten siellä aggressiivisemmassa pelityylissä (eli kerää tappoja). Kysymys siis kuuluu; Kumpi näistä hahmoista on parempi? Tämä on tietenkin mielipidekysymys, mutta itse sanoisin Hanzo. Hanzo on melkoisen vaikea ohjattava nuolifysiikan vuoksi ja jousipyssyn "lataaminenkin" vie jonkin verran aikaa. Tästä huolimatta Hanzo on todella tehokas hahmo, jolla on kaiken lisäksi paljon hyödyllisiä kykyjä. Hahmo pystyy esimerkiksi kiipeilemään paikasta toiseen, joka mahdollistaa nopeita pakotilanteita ja nopeuttaa muutenkin liikkumista. Hanzo omistaa myös nuolia, jotka mahdollistaa hetkeksi vihollisten näkyvyyden seinien läpi (ja kyllä, mielestäni tämä on tietyllä tasolla jopa parempi kuin Widowmakerin samainen ultimaattinen kyky). Joku on varmasti eri mieltä, mutta Hanzo on mielestäni todella hyvä yleishyödyllinen hahmo jo hyvin rakennettuun ryhmään. Hyödyn saamiseksi kuitenkin vaaditaan pelaajalta jo jonkinmoista taitoa.

JUNKRAT


Olen viime aikoina alkanut pitämään Junkratista todella paljon. Hahmo pystyy ampumaan kimpoilevia räjähdepalloja, heittämään laukaistavia miinoja sekä jättämään maahan ansaksi karhunrautoja. Junkrat pystyy luomaan todella suuren kaaoksen ja mikä parasta, hahmolla pystyy tekemään vaikka minkälaisia jekkuja varustemääränsä vuoksi. Junkratin isoin ongelma kuitenkin on lähes olematon laukausten tarkkuus sekä vähäinen HP. Kaaoksen luominen on melkeinpä välttämättömyys, eikä se tiimissä kulkeminen ole myöskään pahitteeksi. Junkrat on oikein hauska hahmo ja tarkoituksena olisi harjoittaa tätä hahmoa enemmän, jotta ne kaikki taktiset salaisuudet aukenisivat.

MEI


Jäätyttö Mei on kanssa erittäin hyvä hahmo. Hahmon kykyjen avulla voidaan melkoisen helposti luoda erilaisia suojia tai yksinkertaisesti saada vastustajat ansaan. Mein kyvyt ovat oikeastaan jopa pelin monipuolisimmat, koska niitä pystyy käyttämään niin moniin eri asioihin: harva tulee esimerkiksi ajatelleeksi, että jääseinämien luomisen avulla joitain hahmoja (esim. Torbjörn) voitaisiin viedä nopeasti eri lokalisaatioihin tai jopa paikkoihin, joihin se ei muuten pääsisi (eli jääseinämä luodaan hahmon alle, jolloin hahmo nousee ylöspäin seinämän mukana). Arvostan todella paljon Meillä pelaavia, mutta itse en ole oikein vielä sisäistänyt kyseistä hahmoa; Lähtökohtaisesti ongelmana on vain hahmon pelityyli. Toisaalta tämä voi olla ihan hyväkin: Jos oppisin pelaamaan Meillä, niin samalla voisi kehittyä aivan liikaa "No Pun Intended" -momentteja. "Ice Game"! Eeerm, joo. Seuraava hahmo kehiin!

TORBJÖRN


Pitäisikö kehittää kohu siitä, että pelin ainut pohjoismaalainen hahmo on kääpiö? No ei todellakaan tarvitse. Ruotsalainen Torbjörn on myös yksi omista suosikkihahmoistani ja kyseinen tapaus tunnetaan hänen taidoista rakentaa automaattisesti ampuvia turretteja. Lisäksi hahmolla pystyy myös heittämään armoria joukkuetovereilleen tai itselleen, jolloin hahmon HP kasvaa pienesti. Torbjörnillä on myös ase, jolla hän pystyy ampumaan kauas, mutta sitä pystyy myös käyttämään haulikkona lähietäisyydellä. Turretin viereen parkkeeramisesta on siis tehty hiukan helpompaa näiden vaihtoehtojen vuoksi. Kyseinen ruotsalainen hahmo on tehokas, mutta hahmon turretin sijoittaminen oikeaan paikkaan on koko Torbjörnin toiminnan perusta. Jos turret löytyy väärästä paikasta, niin ei tästä hahmosta ole mitään hyötyäkään.

WIDOWMAKER


Widowmaker, tuo toinen Overwatchin aggressiivisemman puolen tarkka-ampuja. Widowmakerin suurin viehätys lienee se yksinkertaisuus, että hahmolla pystyy ampumaan yhdellä laukauksella suurimman osan hahmoista pois pelistä tarpeen vaatiessa. Tämä kuitenkin vaatii melkoista tarkkuutta ja koska yllättäen tällaiset sniperit halutaan vastustajan toimesta pois, niin Widowmakerin täytyy myös usein vaihtaa paikkaa parhaan mahdollisen toimintakyvyn saavuttamiseksi. Tykkään pelata Widowmakerilla joskus huvikseen, mutta viime aikoina tällä hahmolla pelaaminen on jäänyt melkoisen vähäiseksi: Monesti suuhun jää sellainen maku, että joku muu hahmo on tilanteessa hyödyllisempi kuin kyseinen tähtäimestä tihrustaja. 


TANKIT

D.VA


Mechat ovat upeita, eikö niin? Sen tietää myös D.VA, joka sellaista ohjastaa aina sen hajoamiseen saakka. Olen myös alkanut pitämään D.VA:sta viime aikoina, koska olen huomannut sen olevan aikamoinen tuhonkylväjä: Luoteja pystyy paukuttamaan loputtomasti ilman latausaikoja, mechalla pystyy lentämään hetkellisesti sekä löytyy vempeleestä myös kilpi. Lisäksi vastustajia on hauska säikäyttää mechan räjäyttämisellä. D.VA:sta on oikeastaan kehittynyt minulle sellainen Ranked -hahmo, eli rankedissa käytän melkein aina D.VAA. Syitä tähän on monia, mutta päällimmäisiksi syiksi totean luoton oman tiimin healiin ja supportiin, hahmolle luodun mahdollisuuden "välttää kuolema" (eli mecha räjähtää ja kuski tulee laitteesta ulos) sekä yksinkertaisesti sen takia, että koen saavani rankedissa eniten aikaan erilaisia asioita D:VA:n avulla. Plus se fakta, että hahmon kani-logo on melkoisen hauska. 

REINHARDT


Reinhardtille täytyy antaa ihan omaa luokkaansa oleva kunnioitus: Reinhardt on käytännössä koko Overwatchin hahmovalikoiman ainoa hahmo, kenen ympärille koko tiimi rakennetaan. Siksi onkin melkoisen hirvittävää katsoa, jos oman tiimin Reinhardt lähtee suojaavan kilpensä kanssa sooloilemaan itsekseen vihollisten joukossa. Hirvittävämmäksi asian tekee se, ettei Reinhardtilla ole edes mitään ns. kaukoasetta (ellei lasketa Fire Strike -kykyä), vaan hahmo on 100% melee -hahmo kilvellä. Tykkään todella paljon Reinhardtista, mutta ikävä kyllä olen todella huono pelaamaan hänellä. Ehkä tämän hahmon käyttöä pitäisi harjoitella enemmän, nimittäin käyttäisin häntä mielelläni useammin. Lisäksi mainittakoon, että Reinhardt menee myös upeimmat hahmot -listalleni. 

ROADHOG


Roadhogista tykkään kanssa, nimittäin hahmon koukku ja haulikko -yhdistelmä on aivan huippuluokkaa. Lisäksi hahmolle luotu mahdollisuus parantaa omaa HP:ta on oikein oiva lisä. Roadhogista on muuten muodostunut minulle Arcaden Elimination -hahmo. Eliminationissa Roadhog on nimittäin yliveto ja väittäisin jopa, että hän on kyseisen pelimuodon paras hahmo. Muuten Roadhog onkin jäänyt melkoisen vähään käyttöön, eikä tämän vuoksi minulla oikein ole muuta sanottavaa hänestä. Lyhyesti sanottuna Roadhog on toimiva ja hyvä hahmo.

WINSTON


Tykkään Winstonista hahmona todella paljon. Ikävä kyllä olen kuitenkin aivan surkea pelaamaan hänellä. En vain tunnu oikein älyävän, että mikä on kyseisen hahmon perimmäinen idea. Winstonin luoma suojakilpi on oikein kätevä ja hahmon tesla-ase on myös ihan kelpo tapaus, mutta hahmon toiminta on jotenkin vain jäänyt täysin mysteeriksi. Winston on ilmeisesti jäänyt muillekin pelaajille mysteeriksi, nimittäin väittäisin nähneeni Winstonia kaikista vähiten taistelutantereella. Muistakaa kuitenkin, että ette sano Winstonia apinaksi: Hän on tiedemies. 

ZARYA


Sama ongelma kuin Winstonin kohdalla: Myös Zarya on jäänyt mysteeriksi. Zaryallakin on käytössään eräänlainen tesla-ase, joten ehkä se mysteeri liittyy siihen: En vain osaa yksinkertaisesti käyttää sitä tai sitten en ymmärrä Winstonin enkä Zaryan kykyjen sekä aseen yhteistoimintaa tai taktiikkaa. No, tälle ei voi yhtikäs mitään. Zaryaa olen nähnyt huomattavasti enemmän kuin Winstonia ja olen jopa nähnyt todella voimakkaita Zaryalla pelaavia henkilöitä, joten mikään huono hahmo ei todellakaan ole kyseessä.


SUPPORT

ANA


Ana on sitten Overwatchin kolmas tarkka-ampuja, mutta hänen pelityylinsä ei ole kovinkaan aggressiivinen.  Ana on myös näistä tarkka-ampujista oma suosikkini. Ana nimittäin pystyy ampumaan normaalien kutien lisäksi nukutusnuolia sekä Nano Boosteja, jotka kasvattavat tiimikaverin luomaa damagea sekä vähentää itseensä kohdistuneiden iskujen voimakkuutta. Anan ase ei kuitenkaan ole hirveän voimakas, joten hahmon olisi parasta olla jonkin toisen hahmon takana antamassa tukea, kuten support -hahmon kuuluu.


LÚCIO


Lúcio on melkoisen erikoinen hahmo siinä mielessä, että hän on yksi koko hahmojoukon ainoista, josta huokuu eräänlainen oikeassa elämässä vallitseva "rento ja hyvä jätkä" -leima. Kuin Jet Set Radion hahmojoukosta napattu Lúcio uskoo musiikin voimaan ja tuki syntyykin usealla eri tavalla, mutta rytmikkäästi: Välillä bassolla heitetään vihollisia kauemmaksi ja musiikin avulla nopeutetaan vauhtia tai parannetaan joukkuekavereiden HP-mittarin lukemaa. Lisäksi heppu pystyy rullaluistelemaan seiniä pitkin, eikö olekin siistiä? Lúcio on rakennettu todella toimivaksi support -hahmoksi, ja sen näkee myös hahmon tulivoimasta: Se on lähes olematon. Kyseisen hahmon käyttö on myös jäänyt omassa pelaamisessani melkoisen vähille, mutta hän on niin sanotusti opettelun alla.

MERCY


Mercy on todennäköisesti se hahmo, jota kukaan pelaaja ei vihaa; Kuka nyt inhoaisi hahmoa, joka pystyy parantamaan oman tiimin HP:ta aivan huikean nopeasti? Vaihtoehtoisesti hahmo pystyy myös kasvattamaan oman tiimin aiheuttamaa damagea tai vaihtamaan itse tuliaseeseen, mutta heal taitaa olla se ihan ykkönen Mercyn ominaisuuksista. Mercystä on loppujen lopuksi vaikea keksiä mitään negatiivista, koska kenttälääkäri tekee sitä mitä pitääkin: parantaa haavat. Ehkä Mercyn heikoin puoli onkin se, että jos kyseisen sveitsiläisen valitsee, niin kaikki matsit menee sitten juurikin niitä haavoja parannellessa. Taitavimmat tietenkin kerkeävät tekemään kaikkea muutakin, mutta ajatus oli heitetty yleisen tason mukaisesti.

SYMMETRA


Symmetra on todennäköisesti support -hahmoista se kaikista vaarallisin, jos ajatellaan hänen luomia seiniin kiinnitettäviä Sentry Turretteja. Oikein aseteltuina oikeisiin paikkoihin kyseiset pienet turretit voivat olla todella suuri päänvaiva vastustajalle. Lisäksi Symmetra pystyy luomaan teleportteja sekä suojakilpiä, eli materiaalia löytyy tilanteeseen kuin tilanteeseen. Symmetran käsiase on melkoisen kömpelö, mutta se on vain pieni harmin aihe. Symmetrassa on sekin huono puoli, että hän on ainoa tukihahmo, joka ei pysty parantamaan joukkuetovereiden HP:ta. Toisaalta ansat ja muut laitteistot tekevät Symmetrasta hyvän tukihahmon tulitoimintaan, joten hahmoa ei todellakaan pidä aliarvioida missään muodossa.

ZENYATTA



Zenyatta on tällä hetkellä kaikista support -hahmoista oma suosikkini. Kyseinen zen-robotti (vitsi miten hauska idea) pystyy parantamaan omia joukkojaan, mutta pystyy myös tekemään vastustajista heikkoja Orb of Discordin avulla. Zenyatta pystyy myös ampumaan kuulia vastustajiin päin (eli on hahmon "käsiase") ja mikä parasta; kuulia pystyy heittämään melkoisen pitkälle ja vielä todella tarkasti. Upea hahmo kaikin mahdollisin puolin.


Mitä hahmoja sinä tykkäät käyttää Overwatchissa ja millä laitteella pelaat kyseistä peliä?



- Postauksen hahmokuvat ovat Overwatchin omilta kotisivuilta: https://playoverwatch.com/en-us/

Kommentit